Hästfri dag!

Har haft en helt hästfri dag idag, sån jäkla lyx! Annie rider TW, Frida rider Merlin, Tuva tränar på Castor å Vendela tränar på Lillebror. Sweet!

Masade mig till gymmet idag å hämtade ut mitt gymkort. Ett helt år ska jag stå ut! Släpade med mig Coco. Vi tränade ganska så duktigt men failade lite med skåpslåset så fick bryta upp det. Lätt hänt faktiskt!


Så fick vi tre dagars extra ledigt i jul, vilket betyder 17 dagars sammanhängande ledighet. Sweet! Fast jag går nog in å jobbar över lite ändå, snart kommer vi börja jobba dagtid å då är övertidsmöjligheterna väldigt begränsade. Fördelen är att jag kan vara med å träna på torsdagar igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0