Hästpratare och shopping

För lite sömn inatt men som tur var ringde Coco å väckte mig så jag kom upp iallafall. Blev färdig med hästarna innan jag åkte in till stan för en shoppingrunda. Blev inte mycket köpt för min del men Coco fick köpt klart sina sista klappar. Jag fick även en jättefin present av henne!! <3
Jag är inte klar med mina julklappar men får åka en sväng imorgon efter hoppträningen.

Ska ut och ta in å tvätta benen på mina kusar nu och sen skall jag överväga att åka till gymmet.

TW fick träffa en hästpratare idag. Är ju inte helt övertygad alltså... Hon sa mest allmänna grejjer som att hon gillar att visa upp sig, är stolt över sin kropp (haha) och att hon själv tycker att hon är smart. Stämmer nog ganska så bra iofs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0