Nyktert Nyår

Efter att ha motionerat alla kusarna lite extra ordentligt idag, (så dom kanske inte är lika hysteriska av alla smällare vid 12-slaget)och tillbringat hela jäkla dagen med detta så bestämde jag mig för å banga partandet ikväll å bara vara hemma å se efter mina fina fyrbenta. Har vart å tränat oxå, å även handlat å kört mami å Leifsi till deras galej. Så nu är jag i stort behov av en dusch å mat. Har bara fått i mig en chokladtomte idag vilket kanske inte är helt lyckat å en bidragande faktor till mitt uteblivna partyhumör. Tror det är första året på mycket mycket länge (sen jag var 14?) som jag inte dricker alkohol på nyår. Men det känns så jävla bra! Ikväll ska jag bara ta det lugnt å fundera över kommande året. Allt om tävlingsterminen i hoppning, dressyr å gymkhana till lägenhet, vänner å jobb och det där mittemellan! Och så ska det sista på 2014 års mål finslipas. Måste vara lagoma mål som kan uppnås och som motiverar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0