Villkorslös kärlek!

Tillbringat morgonen i stallet (som vanligt) mockat å ridit, och tog mig tid att mysa lite extra med min fina älsklingsCäs! Blev lite kär på nytt, man glömmer liksom bort hur jäkla trevligt sällskap han är den killen! :)
Red ut och insåg först när vi var påväg hem hur jag satt och log konstant för mig själv haha! Bästa prinsen som kan få en på så gott humör!

Idag är det julbord på jobbet! Magen kurrar allra redan! Typiskt att man måste överleva ett helt pass först. Efter nyår börjar vi jobba dagtid igen. Bajssegt!! Men fördelen är att jag kan vara med och träna med Scandinaviumlaget ordentligt! Ska bli skönt, behöver träna!!

Tänker att man kanske borde införa en lag där riktigt fula människor bara grävs ner direkt vid födseln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0