Broshans debut

Idag har Broshan gjort sin gymkhanadebut. I morse bar det av till Lilla Edet för Vårcupen omgång 2. Lite hastigt å lustigt påkommet så några träningar med laget har det inte vart. Är så så så nöjd med hur han skötte sig! Vi var defenitivt inte snabbast på banan! Men han reagerade inte för något och han lyssnade i princip hela tiden! Dessutom så stod han som ett ljus helt själv på transporten så stooor guldstjärna i kanten idag!
Hängde kvar i stallet lite extra ikväll å borstade, lindade, krämade, linimentade, gav kvällsmat och pussade dom små näsorna godnatt.
 
Fredag å lördag har det varit hoppkurs på Merlin för Tomas Torgersen. Min ridning var inget att hänga i granen men Mepp skötte sig, och vi hade ändå hyfsat okej känsla sista rundan på lördagen. Bara att fortsätta träna! Nästa helg är det dags för Bohuscupen final!
 
Är pepp på veckan som kommer! Ska planera hästarna bra så jag hinner med både gymmet å vänner ordentligt! Ringa dom där samtalen som jag alltid skjuter på och gärna städa bilen! Och sova 7-8 timmar dom flesta nätterna! Det får vara prion!
 
Hade inte klarat mig utan bästa hästskötaren (och fotografen) Annie i helgen! Guld värt att ha någon till hästarna som man kan lita på till hundra procent å som alltid ställer upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0