Love Me Like You Do

Fastnat i soffan med ett glas vin. Lyssnar lite på Sam Smith å försöker få klarhet i om mina kort är spärrande för utlandet.
Dagen startade med en promenad till stallet. Mockade å fixade för pållisarna och startade sedan operation röjja ut min skrubb i gamla rummet. Packade bilen full av massa kartonger så körde Leifsen över till mig å hjälpte mig att bära ner i min källare. Blev två vändor med leksaker, barbiesar, pussel, tidningar, böcker, kläder å gossedjur men nu är det mesta ute iaf!
Sen tog jag å mammsen en sväng till Backaplan för å käka och shoppa lite. Blev ett par skor å en tröja för min del. Fick skynda hem för å hinna lasta Meppen och åka på hoppträning. Efter en uteritt på Brosh och massa hejdåpussar på mjuka mular så kunde jag åka hem.

Taxin kommer kl 04.40 så jag tror att jag å vinet bör börja packa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0